Reklamační řád

Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit:

  • osobně v provozovně Florance,

  • písemně na adresu sídla společnosti RM Eventy s.r.o.,

  • nebo elektronicky na e-mail: info@floranceznojmo.cz.

Průběh reklamace

  • Při reklamaci bude vystaven písemný reklamační protokol.

  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se zákazníkem nedohodneme na delší lhůtě.

Výjimky z reklamace
Reklamaci nelze uplatnit na:

  • řezané květiny,

  • květinové vazby a dekorace upravené na přání zákazníka,
    pokud nejsou zjevně poškozené nebo nedodané v souladu s objednávkou.

Zákazník má právo na:

  • opravu,

  • výměnu zboží,

  • přiměřenou slevu,

  • nebo vrácení peněz – v souladu s platnou právní úpravou.